Oud en Nieuw

Nee hoor, zover is het nog lang niet! Gelukkig niet zeg. Wat wel oud & nieuw is, is deze kaart. Althans de materialen die ik ervoor heb gebruikt.

Ieder jaar wil ik met de leukste kerststempelsets die ik heb uit voorgaande jaren minstens 1 kaart maken en deze combineren met materialen van Stampin’Up die nu verkrijgbaar zijn. Deze kaart maakte ik met een oude stempelset, gecombineerd met designpapier en een inktkleur van nu, namelijk Tahitian Tide. Tahitian Tide is 1 van de incolors van 2022-2024. Ik denk dat het niet heel goed op de foto te zien is, maar de sneeuwpop en het ijs heb ik glitter gegeven met de Wink of Stella. Dit is een soort glitterinkt in een handige pen waarmee je alles heel makkelijk laat schitteren.

Als je het leuk vindt om deze kaart ook te maken met een stempelset uit je eigen collectie, leuk! Als je op de afbeelding klikt, kom je in m’n webshop waar ik de andere materialen voor je heb klaargezet.

Groetjes Jacqueline

Plaats een reactie