Geen zin

Het is dat het moet van mezelf, blog schrijven vandaag? Ik heb er geen zin in, kan me slecht motiveren om überhaupt iets te doen. Dat heeft een reden. De komende week is een spannende week, althans dat had het moeten zijn. Op de planning staat dat mijn zoon Tijm dinsdag opgenomen wordt in het ziekenhuis, en woensdag geopereerd wordt. Dat is genoeg spanning. Maar afgelopen donderavond was hij opeens heel moe, op de bank in slaap gevallen en vrijdagochtend werd hij wakker met koorts. Dus meteen een zelftest gedaan, die was negatief. En ook een afspraak bij de GGD. Ik hoopte nog dat het een reactie was op de spanning. ’s Middags leek hij ook wel weer op te knappen, maar ’s avonds hoge koorts en nu voelt hij zich ook beroerd. De uitslag hebben we nog niet, maar ik vrees dat we aan de beurt zijn. En dat had niet op een slechter moment kunnen komen. Hij wacht al meer dan een jaar op deze operatie, we hebben nog helemaal geen Corona gehad en precies nu! Eigenlijk kan ik wel janken.

En dat zal ik ook wel doen als de uitslag binnen is, maar tijdens het wachten word je daar alleen maar lamlendig van, dus heb ik mezelf een schop onder m’n kont gegeven en ben toch begonnen met wat ik altijd op zaterdagochtend doe, blogje schrijven en wat berichtjes plannen op Instagram en Facebook. De meeste berichten plan ik van te voren, zodat ik daar niet aan hoef te denken op dagen dat ik werk. Natuurlijk komen er ook vaak nog extra berichtjes tussendoor, maar dat hoeft niet perse en dat geeft weer rust om te stempelen of andere dingen.

Vandaag laat ik jullie twee kaarten zien die ik maakte met het designpapier Sweet Talk. Valentijnsdag komt eraan. Ik heb geen geheime liefdes maar wel veel lieve mensen om me heen die ik graag een Valentijnskaartje stuur.

Ik hoop dat jullie het leuke kaarten vinden.

Groetjes Jacqueline

Plaats een reactie