Nuts & Bolts

Valentijnsdag komt dichterbij. Niet dat wij nou zoveel doen met Valentijnsdag, tenminste niet op de manier zoals het oorspronkelijk bedoeld is. Maar… ook al heb ik geen onbereikbare, heimelijke liefde om een kaartje voor te maken, er zijn wel een aantal mensen die ik graag wil laten weten dat ik om ze geef. Bovendien ben en blijf ik een meisje en ben nu eenmaal gek op roze, lieve, mooie papiertjes :).

Dit kaartje maakte ik als bedankje bij de V.I.P. van januari. Deze V.I.P. zit vol met liefde en vooral met materialen om je liefde te kunnen uiten.

Maar wat was V.I.P. ook alweer?
V.I.P. staat voor Verrassings Inspiratie Pakket. Je kan iedere maand dit ontzettend leuke pakket bij mij bestellen en zoals de naam al aangeeft, het is altijd een verrassing wat er in zit. Het is een hele fijne manier om de mooie materialen van Stampin’Up te kunnen uitproberen, zonder dat je hele pakketten hoeft te bestellen. Voor maar € 15,- per maand krijg je een feestje in de brievenbus om je de hele maand mee te vermaken! Daarbij kan je lid worden van onze speciale V.I.P. facebookgroep waar we onze creaties delen en waar ik iedere maand een Facebook Live doe waarin ik een techniek voordoe die je kunt doen met iets wat in het pakket van die maand zit.

Wat nooit in de V.I.P. zit zijn stempels en inkt. Mijn doel van V.I.P. is je te inspireren om aan de slag te gaan met alles wat je hebt aan creatief materiaal.

Als je je V.I.P. voor de 5e van de maand bestelt, doe je nog mee in die maand.
1x V.I.P. kost € 15,-
4x V.I.P. kost € 50,- (dus dan betaal je maar € 12,50 per V.I.P.)
Dit is inclusief verpakkings- en verzendkosten

Laat jij je ook graag verrassen en inspireren? Bestel hier je V.I.P.!

Groetjes Jacqueline

Plaats een reactie