Designer Series Paper

Designer Series Paper, oftewel DSP kan je eigenlijk nooit teveel hebben. Ik gebruik het in strookjes, als achtergrond, of als ik even geen inspiratie heb zoek ik een mooi stukje DSP uit en gebruik dit als basis, waardoor ik meteen een idee heb van de kleuren waar ik op dat moment mee wil werken. Het DSP van Stampin’Up past weer precies bij de inkt en het cardstock van Stampin’Up. Alles is weer op elkaar afgestemd, zodat je eigenlijk nooit een miskoop kan doen. De vellen DSP van Stampin’Up zijn vrijwel altijd dubbelzijdig bedrukt. Aan de ene kant vaak een wat druk design en aan de andere kant vaak wat rustiger.

Van vandaag tot 2 augustus kan je maar liefst 9 verschillende pakketten DSP met 15% korting bestellen. Leuk om het uit te proberen, of om je verzameling aan te vullen. Welke ga jij uitkiezen?

In mijn webwinkel vind je onder acties om welke soorten DSP het gaat. Veel plezier met uitzoeken.

Groetjes Jacqueline

Plaats een reactie