Swapperdeflap

ISOU6267
Weten jullie nog hoe enthousiast ik was over de swaps die ik had gemaakt en geruild bij On-Stage? Swaps zijn kleine cadeautjes die je met elkaar ruilt. Superleuk om nieuwe inspiratie op te doen, en het is natuurlijk ook altijd leuk om een cadeautje te geven en te krijgen.

Tot mijn verrassing kwam ik erachter dat er veel meer wordt geswapt in knutselland. Zo liep ik tegen de kaartenswap aan van de Facebookpagina Online Stampin Party NL. Hier wordt iedere maand geswapt met kaarten. Ik besloot met de swap van januari mee te doen. Het leuke is dat je een beetje wordt uitgedaagd. Ik kreeg een duidelijke beschrijving van hoe de opzet van de kaart moest worden en hoe ik dat moest doen. Heel leuk, want ik zou er zelf nooit op zijn gekomen. Centraal stond Designer Series Paper. Hiervoor heb ik het ontzettend leuke Myths & Magic papier gekozen dat in de Lente/Zomercatalogus van Stampin’Up! staat. Draken, zeemeerminnen, eenhoorn’s en allemaal in vrolijke kleurtjes.

De kaart bestaat uit een buitenkaart en nog een kleinere kaart die omgekeerd is geplakt. Op de kleinere kaart is het label met Happy Birthday geplakt. En dan zit er aan de binnenkant van de kleine kaart nog een verrassing…

GCXM8224

Een klein envelopje van vellum (kan natuurlijk ook van ander papier), hier heb ik een paar snoepjes gedaan. Het is ook leuk om hier een cadeaubon in te doen. Als laatste heb ik de bijpassende envelop gemaakt. Dit kan heel makkelijk met het Envelope Punch Board. Hiermee maak je voor iedere kaart heel simpel een bijpassende envelop in het goede formaat.

Er is niet veel gestempeld op deze kaart. De stempels die ik heb gebruikt komen uit de set Perennial Birthday.

En swappen betekent dus dat je ook iets terugkrijgt. Ik kreeg deze mooie kaart…

Zo leuk om te zien hoe een ander met dezelfde uitdaging iets heel anders maakt!

Gebruikte materialen voor deze kaart:
Inkt: Fresh Fig en Powder Pink
Cardstock: Bermuda Bay, Powder Pink, Whisper White, Vellum
Stempelset: Perennial Birthday
DSP: Myths & Magic Specialty Designer Series Paper
Andere materialen: Sheer ribbon Fresh Fig, Stampin’Trimmer, Envelope Punch Board, Multipurpose Liquid Glue, Woodcrate Framelits Dies

Groetjes Jacqueline


Er staan weer nieuwe activiteiten in de agenda, kom je kijken of er iets voor je bij zit?

Komende meebesteldata: 31 januari en 14 februari

Voor bestellingen vanaf € 70,- worden geen verzendkosten berekend 

 

 

Plaats een reactie